16 kwietnia 2013

PASTA ŁOSOSIOWA NA ZDROWE ŚNIADANIE



Kilka postów temu pokazałam przepis na pierogi z łososiem. Pomyślałam, że taki farsz (oczywiście lekko zmodyfikowany) byłby idealny na pożywne i zdrowe śniadanie.

Jeżeli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, prosimy o jego zdjęcie :). Wyślij je na adres a.rybinska@gmail.com. Fotografię opublikujemy w komentarzach i na naszym Facebooku (oczywiście podpiszemy Wasze dzieło). 



Składniki:

  • 200 gramów łososia wędzonego
  • 200 gramów łososia ugotowanego na parze/upieczonego w piekarniku (bez przykrycia)
  • około 50 gramów ricotty (lub kremowego twarożku)
  • 3 łyżki posiekanej natki pietruszki*
  • sól
  • pieprz


* musiałam pominąć, ponieważ jeden z biesiadników nie lubi natki

Wykonanie:

1. Ugotowaną rybę podziel na mniejsze kawałki i wyjmij ości. Drobno posiekaj lub rozgnieć widelcem. 
2. Równie drobno posiekaj rybę wędzoną.


3. Połącz wszystkie składniki farszu i dopraw do smaku. Jeżeli nadzienie jest rzadkie dodaj więcej twarożku/ricotty.


4. Wstaw pastę do lodówki na około godzinę. 
5. Podawaj na świeżym pieczywie. 

Smacznego :)



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny przepis! Z chęcią z niego skorzystam, bo właśnie szukałam pasty, która będzie smakować mojemu wybrednemu mężowi, a ta własnie na taką wygląda! :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak domowe pasty na kanapki. Te rybne lubie szczegolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię łososia pod każdą postacią!!!Pasta fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny sposób na początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń