4 czerwca 2010

Moja lista wymarzonych gadżetów do kuchni

Prawdopodobnie od września będę uczęszczać na kurs "Certificate - Pastry Cooks & Patissiers", czyli jednym słowem chcę zostać cukiernikiem (tak hobbystycznie)  :). 


Z tej okazji przyjrzałam się ostatnio nowościom ułatwiającym pieczenie. Muszę przyznać, iż inwencja twórców jest oszałamiająca. Postanowiłam zamieścić ten post, bo podejrzewam, że dla sporej ilości osób będą to nowości (przynajmniej były dla mnie  ;) ). 


Moja lista


Sprzęt do dekoracji tortów. Podobają mi się wymienne końcówki, dzięki czemu możemy tworzyć różne brzegi ciasta. amazon.co.uk


Jedna blacha, a 16 równych porcji. Świetny pomysł. ebay.co.uk


Na ten zestaw do dekoracji ciast "poluję" już od jakiegoś czasu, niestety jest, co tu dużo mówić, bardzo drogi. amazon.com

Zestaw 101 przedmiotów do dekoracji ciast. Kupujesz taki kuferek i masz wszystko co jest potrzebne, aby nadać ciastom nowy wygląd. 


Wyciskarka do ciastek. Z tego co zdążyłam zauważyć każda wyciskarka ma różne końcówki. Bardzo ciekawy pomysł. 

Poza tym marzy mi się nowy mikser, ogromna półka z książkami kucharskimi i książę, który mi to wszystko za sponsoruje :).

Miłego dnia wszystkim życzę.


7 komentarzy:

  1. Taki książe to przydałby się chyba większości kobiet :). Życzę żebyś go znalazła.
    Pozdrawiam
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mojego "księcia" znalazłam, jednakże on studzi moje zakupowe zapały. Taki skąpiec się trafił :D
    Pozdrawiam Teresko również

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne gadzety :) A taki kurs to swietny pomysl :)

    Taka wyciskarke do ciastek mam, kupilam ja kiedys dosyc tanio w niemieckim Plusie. Polke z ksiazkami kucharskimi tez mam (kolekcja rozrasta sie w zastraszajacym tempie), moj Ksiaze tylko kreci glowa, kiedy pojawiam sie w domu z nowa ksiazka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. oo taki zestaw do dekorowania to też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te gadzety, sama chetnie widziałabym je u siebie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sprzęt do dekoracji tortów ze zdjęcia 1 też bym chciała mieć ;). Jeszcze czegoś takiego nie widziałam.
    Wyciskarkę do ciastek łącznie ze szprycą mam od niedawna. Super się nią robi eklerki używając dużej gwiazdy do wyciskania ciastek. Jako szprycy to na razie nie nabrałam do niej zaufania, jakoś przywykłam do ręcznej szprycy. może jeszcze się przekonam ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchareczko ja właśnie się przymierzam do kupna wyciskarki. Z tych wszystkich przedmiotów jeszcze jest najtańsza. Ciekawy pomysł, żeby używać jej do eklerków. Muszę spróbować po zakupie.
    Masz metalową czy plastikową? Drugie tańsze, ale chyba niezbyt trwałe.

    OdpowiedzUsuń